При застосуванні мультимедійних технологій на
уроці ми маємо дві основні переваги - якісну і кількісну. Якісно нові
можливості очевидні, якщо порівняти словесні описи з безпосереднім
аудіовізуальним уявленням. Кількісні переваги виражаються в тому, що
мультимедіа середовище багато вище по інформаційній щільності. Дійсно, одна
сторінка тексту, як відомо, містить близько 2 Кбайт інформації. Учитель
вимовляє цей текст приблизно в перебігу 1-2 хвилин. За ту ж хвилину
повноекранне відео приносить близько 1,2 Гбайт інформації. От чому краще «один
раз побачити, ніж сто разів почути».
Мультимедіа програми представляють інформацію в різних формах і тим самим роблять процес навчання ефективнішим.
Мультимедіа програми представляють інформацію в різних формах і тим самим роблять процес навчання ефективнішим.
Електронні презентації можна розглядати як
дидактичний засіб навчання, а мультимедійний проектор або інтерактивну дошку -
технічні засоби, що дозволяють показ презентації в класі. Електронну
презентацію можна віднести до електронних навчальних посібників, але тільки із
застереженням: електронні навчальні посібники розглядаються як самостійні
засоби навчання, а презентація - допоміжний, що використовується вчителем на
уроці і потребує його коментарів та доповнень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий